
Velgørende samarbejde
I de kommende uger kan du i 150 udvalgte Matas-butikker finde disse displays. Et samarbejde mellem Estée Lauder og Cool Gray er baggrunden for dette velgørende samarbejde, hvor Estée Lauder har produceret unikke Breast Cancer Awareness produktdesigns. Det er muligt at købe disse produkter i udvalgte Matas-butikker, og Estée Lauder donerer ubeskåret hele deres fortjeneste til frivillige grupper, som hjælper brystkræftramte kvinder. Hvert produkt er blevet produceret i et Breast Cancer Awareness design, som gør brug af blandt andet den genkendelige lyserøde sløjfe.
Cool Gray har hjulpet med:
- Grafisk opsætning
- Konstruktion
- Produktion
Genkendeligt design
Cool Gray har sponseret gratis art direction og produktion af displays til de 150 Matas-butikker. Her har vi haft fokus på at skabe et genkendeligt design i den velkendte lyserøde farve, som oftest forbindes med brystcancer. Samtidig er designet på displayet tilpasset, så det matcher til Estée Lauders unikke produkter. Køberne har ligeledes mulighed for at tage en lyserød sløjfe i forbindelse med deres køb for at skabe en endnu mere unik købsoplevelse.
Vi er stolte af at kunne støtte denne gode sag, og håber produkterne bliver en stor succes ude i butikkerne. I kan følge med på vores Facebook-side, hvor vi i løbet af de næste uger følger op på denne kampagne med billeder fra Matas-butikkerne.
