share

Julekampagne

Comwell

Comwells julekampagne tager afsæt i den brand-strategi, Cool Gray har udviklet til Comwell, og derfor tager julekampagnen afsæt i at skabe en udsøgt oplevelse.

En udsøgt oplevelse

Comwell forpligter sig til at levere mere end dét, man forventer. Det skal være en udsøgt oplevelse at gæste kædens hoteller. Og julen er naturligvis ingen undtagelse.

Kampagnen til Comwells jul låner fra den traditionelle danske jul og giver den dét twist, som skaber den ekstra sanselige oplevelse til alle kampagnens mange platforme.

comwell case

Key visual

Den smukke julestjerne er kampagnens key visuel, som med sit elegante design samler den fulde oplevelse af jul hos Comwell.

Ønsket er at hæve opfattelsen af graden af forkælelse. Og stjernen er gennemgående element i hele kampagnen, bl.a. i annoncer og brochure, men findes også i fysisk form som årets julepynt, julegave til kunder og julekort til kunder og medarbejdere.

Den udsøgte oplevelse i smagen

Med til den sanselige og udsøgte oplevelse hører maden. Og når man producerer sine egne fødevarer er en udsøgt gave til kunder en række særlige juleprodukter smagt til og fremstillet af Comwells dygtige kokke.

Cool Gray pakkede fornøjelsen ind i patentglas og designede labels og indpakning i papir, der naturligvis lever op til Comwells ansvarlige profil. Og vi var med til at sende pakkerne godt af sted.

BY
COOL
GRAY
 
 

 

Se case
 

Vi bruger cookies til markedsføring, personalisering og profilering. Når du er tilmeldt vores nyhedsbrev eller er kunde hos os, indsamler vi også persondata om dig. Ved at benytte hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere